Friday, June 11, 2010

Demam datang lagi...

haaaaaa.....sape yg demam ni???

hikhik..actually bukan demam yg sakit2..tp demam WORLD CUP 2010..hari ini dan selama beberapa bulan..x pasti bape lame sbb aku x minat sgt bola ni..mesti world cup menjadi bualan org2..paper pon mesti news psl bola jek..so xnak la ketinggalan mende yg org tunggu2 4thn sekali ni..amik tau la jugak..mlm ni world cup dah start..n yg aku tau 1st game south Africa vs mexico..2 2 x minat..thn ni tuan umah south africa..agaknye sbb tu die start dlu kot..hormat tuan rumah..hehehe..

so sape pilihan aku utk world cup ni..minat kew?? hahaha..saje je nak enjoy2..smlm tye ejump die sokong mane..die ckp England..alolorr..boring la..kebykkan org mesia mesti nak sokong England..lg pon ade Rooney tu..so nak pangkah England..wakakaka..mesti org lain bengang..suka aku la kan..tp ade abg gerrad!!! so noti2...tp ttp x bisa sbb sgt nyampah tgk Rooney si gemok katik itew..ade fans MU kew?? opsssss...sy x minat ye...so MY WORLD CUP TEAM? jika ejump pilih England aku nak sokong SPAIN!! SPAIN!! SPAIN!!!...

ejump say: "sejak bile minat bola ntah si gilerzz ni????"...

ampeh ckp aku giler..aku support korang arr...hahahaha...mesti kedai mamak penoh je kan..padahal umah msg2 bukan xde tv..dah jd kebiasaan org2 mesia suka tgk bola kat kedai mamak..xpe xpe..aku lepak old town..xde tv!!! puas ati hahahahaha...

bile kite support SPAIN ape yg perlu kite tau???

GROUP H :
Chile

Honduras

Spain
Switzerland

Spainvs.Switzerland-16 Jun 10:00pm (Malaysia)
Spainvs.Honduras-22 Jun 2:30am (Malaysia)
Chilevs.Spain-26 Jun 2:30am (Malaysia)

Goalkeeper
Iker Casillas
Jose Reina
Víctor Valdés

Defender
Álvaro Arbeloa
Carles Puyol
Carlos Marchena
Gerard Piqué
Joan Capdevila
Raúl Albiol
Sergio Ramos García

Midfielder

Andrés Iniesta
David Silva
Francesc Fabregas
Javier Martínez Aginaga
Jesús Navas
Juan Manuel Mata García
Pedro Rodríguez Ledesma
Sergio Busquets
Xabier Alonso Olano
Xavi Hernández

Forward

David Villa
Fernando Llorente
Fernando Torres






















0 Comments:

Post a Comment



 

Pu3 Lynn. Design By: SkinCorner